Irritationsmoment á la Juggelina #8

Att alla Bergalärare för några månader sedan fick för sig en fix jävla idé.
Att radera alla elever från sina Facebook-pages och skapa sig nya användare, där de heter "Berga" i förnamn och "det de egentligen heter i förnamn" som efternamn.

Visst. Jag är inte dum. Jag fattar ju grejen med det.
MEN att efter att ha skapat dessa, och accepterat alla stackars ratade elever, inte använda dessa konton över huvudtaget. Det är DÄR det ligger, det jag irriterar mig på. Loggar kanske in någon gång i månaden, svarar på vänförfrågningar (från, åter igen: stackars ratade Bergaelever) och loggar ut igen.

Inge' mera "TJOHO DJURGÅRDEN VANN DENNA MATCH MED, VI ÄR BÄST" ifrån... Ja.
Jag kanske inte behöver nämna några namn, annars börjar de la prata om mig och mitt bloggande på deras måndagsmöten.

Men jag hoppas att ni ser min poäng med det här? Egentligen känner jag för att radera alla "Berga ___" från min FB-sida. Som svar på tal, liksom.
Dessutom så tål jag verkligen inte särskrivning, what so ever. Ännu en anledning att klicka bort de.



Jag måste bara ge mig själv lite creds som faktiskt vågar skriva sånt här. Och jag göre' bra. Damn, I'm on fire!

Skrivet av: Ronja Berglind

Jag känner att jag håller med dig! Visst man förstår självklart att de kan vilja hålla skillnad på jobb och privat - men då kunde de ju låtit bli att acceptera en på deras privata facebook från första början! Nu blire bara tråkiga statusuppdateringar om berga, om dom ens kommer. Blä!

2011-05-09 @ 18:28:34
URL: http://ronjaberglind.deviantart.com
Skrivet av: Berga Linn

haha du har så rätt =) men ni kan inte klaga över hÄLG skämten.. hhaha "vad ska eleverna nu säga?"

2011-06-26 @ 02:16:15

Diskutera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg?

Mail:


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar: